O podjetju Konitz

Glavni namen  podjetja Konitz je uresničevati in izpolnjevati želje in ideje posameznikov, podjetij, turističnih mest, ipd., kar pomeni dodajati vrednost vašemu poslovanju in ustvarjati raznolikost, ki nas žene naprej. Njihovo poslanstvo je raznolikost, kreativnost, izkušnje; ter ponuditi nekaj za vsak okus in za vsako priložnost.

Da bi dosegli najvišjo prilagodljivost s vsemi njihovimi  partnerji po celem svetu, imajo svoje partnerje, ki jim pomagajo pri njihovem delu in distribuciji.

Könitz je del skupine družinskega podjetja, ki ima pod svojim okriljem tudi Weimar Porzellan in Waechtersbach.

Kratka zgodovina

1909

Podjetje Könitz je bilo ustanovljeno leta 1909 kot tovarna porcelana s štirimi pečmi. Prvi izdelki ( skodelice, sklede, čajni servisi itd.) so bili v glavnem prodani na angleški trg. Že takrat se je tovarna zaradi velikega povpraševanja morala širiti v Gebrüder Metzel. V naslednjem desetletju se je predvsem zaradi sprememb v podjetju, prodaja izdelkov razširila na mednarodne trge.

Ob koncu druge svetovne vojne je bil Könitz porcelan, eno izmed vodilnih podjetij. Po okupaciji Sovjetske zveze 1948,  je podjetje prevzela Sovjetska porcelanska tovarna A.G. Hermsdorf, ki je proizvajala samo tehnične izdelke iz porcelana. Leta 1951 je zaradi neplačevanja tovarna postala javna lastnina. Tri leta kasneje, leta 1954 je tovarna ponovno začela s proizvodnjo porcelana za gospodinjstvo.

1962

Zaradi gospodarskega procesa centralizacije v nekdanji DDR je bila tovarna porcelana Könitz vključena v združenje Kahla 1962. Tako je imela firma Könitz lastno znamko le kratek čas, nato je njihovo ime izginilo. S padcem železne zavese je imela družina Könitz priložnost ponovno vzpostaviti podjetje na nemškem in mednarodnem trgu. Zaradi velikih investicij na novo vzpostavljenega podjetja v letih 1984 do 1986 je podjetje favororiziralo  podjetju prijazno proizvodnjo. V tej novi smeri je podjetje Könitz prešlo nazaj k svojim koreninam in ponovno začelo s proizvodnjo porcelana za gospodinjstvo pod lastno blagovno znamko. Pod novim vodstvom je podjetje ustvarilo lastno paleto proizvodov kot so kavne skodelice, otroški seti, posamezni sezonski izdelki kot so okrasni porcelanasti izdelki za Veliko noč in Božič. Könitz se je ponovno hitro uveljavil na mednarodnih trgih in začel izvažati izdelke na področje EU, Azije, Amerike, ipd.

Novejša zgodovina podjetja Konitz

Decembra 1993 je Turpin Rosenthal kupil podjetje Könitz (6. Generacija podjetja Rosenthal). Zaradi starih nepojasnjenih terjatev in lastniških zahtevkov je bila privatizacija podjetja odložena do leta 1995. Zaradi velikih izgub podjetja je lahko le radikalno prestruktoriranje rešilo podjetje pred stečajem. Z močnim ekipnim delom vseh zaposlenih in začrtanim ciljem podjetja se je podjetje začelo razvijati v pozitivno smer (1996). Na podlagi velike naložbe in reorganizacije so širili svoj položaj na mednarodnih trgih z izdelki po naročilu in promocijskimi izdelki.

V tem času je nastalo kar nekaj nenavadnih zbirk porcelana s katerimi je podjetje Könitz opozorilo nase.Med njimi so:

  • leta 1993- Safari zbirka,
  • leta 1996- Andy Warhol…

V letu 2002 so uvedli novo blagovno znamko Kava Bar Könitz. Preko številnih narodnih in mednarodnih strokovnih sejmih je podjetje uživalo vse večjo blagovno prepoznavnost. Zaradi globalizacije poslovnih odnosov in zadovoljevanja potreb po visoko kakovostnem porcelanu je prodaja na azijskem trgu dozorela. Po obsežnih raziskavah so ustanovili hčerinsko podjetje Könitz Azija, ki se je v  oktobru leta 2001 razširilo s pomočjo azijskih strokovnjakov za porcelan. Pod izvrstnim nemškim vodstvom je podjetje Könitz naredilo pomemben korak v smeri globalizacije trgovanja in ustanovilo podjetje Könitz Australia Ltd. PTY.

2009

Leta 2009 je podjetje Könitz praznovalo 100. Obletnico. V začetku septembra 2009 so podjetje prestruktorirali, obnovili in ponovno odprli. V razponu izdelkov podjetja Könitz najdete več kot 700 različnih modelov skodelic iz porcelana in pisanih porcelanastih namiznih izdelkov. Med ponudbo najdete tudi plemenit in klasičen Weimar porcelan kot tudi Waechtersbach darilni porcelan.

Skozi zgodovino je podjetje Könitz moralo sprejeti  več porazov in je le s pogumom in sodelovanjem zaposlenih uspelo preživeti. Danes še vedno stojijo za imenom Könitz predani zaposleni, ki izpolnjujejo zahteve in potrebe kupcev.

Ujemajočih izdelkov ni mogoče najti.