Philipi je:

  • strast,
  • slog,
  • osebnost,
  • natančnost,
  • funkcionalnost,
  • duh časa,
  • edinstvenost,
  • odlična izdelava.

Jan Philippi vidi lepoto v predmetih, ki jih preoblikuje v umetnine. Nesmiselnim predmetom pričara unikatno obliko in slog.  Vedno znova zvišuje svoje življenjske izzive in ponuja trpežne izdelke za hitro se  spreminjajoči se svet. Njegovi izdelki osvojijo vas in vaše srce, so pa tudi lepo darilo za vaše ljubljene.

.

Philippi – Kako se je vse začelo?
.

Trgovec Hamburškega izvora, Jan Philippi, je zelo zgodaj začutil svojo predanost jasnim oblikam. Kljub temu si je zadal, da se bo posvečal prodaji hi-fi opreme v Hanseatu. Philippi je hitro spoznal, da so ga nekateri izdelki popolnoma razjezili, saj so bili popolnoma gladki. Kot človek akcije, je tu in tam poskušal izboljšati in polepšati kakšen izdelek, saj je verjel, da bi morala tudi hi-fi oprema izgledati lepo.

V 80. letih 20. stoletja se je v Nemčiji močno povečalo povpraševanje po potrošniških storitvah. Čeprav je moral Jan Philippi zaradi povečanega povpraševanja nenehno potovati, mu je to omogočilo večji stik z dotičnimi podjetji. Na žalost, je bil v tistih časih poudarek na kvantiteti in ne na kakovosti izdelkov. Philippi kot zvest prijatelj kakovostnih izdelkov, ni žele sprejeti trenutnega trenda, zato je začel odločno ustvarjati lastno pot, ki ga je pripeljala vse do ustanovitve lastnega podjetja.

.

Dve podjetji in en ideal

.

Leta 1992 je Jan Philippi v Hamburgu odprl dve trgovini, v katerih je ponujal svoje oblikovalske kose ustvarjene z njegovim idealom o nenavadnosti, jasnosti in modernosti. S svežimi idejami in predlogi zbranimi med potovanji ter z nepogrešljivim občutkom vrhunskega oblikovanje, je odkril podjetja, ki so bila sposobna in pripravljena prenesti njegovo vizijo oblikovanja v oprijemljive izdelke. To mu je omogočilo, da je hitro opustil maloprodajo in se bolj posvečal veleprodaji.

Jan Philippi, kot ustvarjalni um podjetja, že vse od takrat navdihuje svoje oblikovalce. Z izjemno natančnostjo in veliko naklonjenostjo do podrobnosti, tesno sodeluje s svojo ekipo, vse od faze priprave izdelka do trenutka, ko je izdelek končan in pripravljen na trg. Njegovo delo in sodelovanje z ekipo se do danes ni spremenilo – še vedno podpira mlade talente in pripisuje velik pomen dobremu sodelovanju z ustvarjalnimi strokovnjaki in proizvajalci. S tem namenom je še vedno intenzivno vključen v celoten proces oblikovanja, prav tako pa tudi osebno obiskuje vsakega kupca in verjame, da je filantropija osnovno načelo podjetja.

.

Povsod po svetu

Tako se je majhno, severno-nemško zagonsko podjetje razvilo v mednarodno priznano blagovno znamko s približno 500 izdelki, ki zaposluje petindvajset uslužbencev na njihovem sedežu in s številnimi predstavniki v tujini. Njihove izdelke je mogoče najti vsepovsod – v trgovinah s pohištvom, v trgovinah z gospodinjskimi izdelki in v darilnih prodajalnah, v cvetličarnah in tudi v velikih nakupovalnih ikonah kot je KaDeWe v Berlinu. Poleg tega so ti prefinjeni in praktični izdelki na voljo tudi v več kot devetdesetih državah po svetu, vključno s Francijo, Japonsko, Kolumbijo, Dubajem, Afriko in ZDA, pravkar pa so dodali še Moskvo in Čile. PHILIPPI je mogoče najti tudi v MoMA v New Yorku.

.

Danes

.

Ustvarjalnost, pogum in domišljija, povezana s tem zdravim hanseatskim občutkom poslovanja, so lastnosti, ki danes odlikujejo blagovno znamko PHILIPPI.  In če ste se kdaj srečali z izdelki PHILLIPPI, ste lahko zaznali: brezkompromisno ustvarjalnost, individualnem slog in vrhunsko obliko. In z vsem tem bodo nadaljevali v prihodnosti.

Ujemajočih izdelkov ni mogoče najti.