Lastnik in upravljalec te spletne strani (mimiporcelan.si) je podjetje MIMI PORCELAN d.o.o. in Vam preko elektronske prodaje nudi vrhunski porcelan in druge izdelke domačih in tujih proizvajalcev. Uporaba storitve elektronskega naročila v spletni trgovini mimiporcelan.si je brezplačna, registracija uporabnika pa je pogoj za spletni nakup oz. oddajo naročila.

Vse cene v spletni trgovini mimiporcelan.si so v EUR z vključenim 20% davkom na dodano vrednost (DDV) in se lahko spremenijo brez predhodne objave.

Vsak registriran uporabnik v spletni trgovini mimiporcelan.si pridobi uporabniško ime in geslo za dostop do svojega računa (svojih kontaktnih podatkov) ter arhiva naročil. Uporabniško ime je enako naslovu njegove elektronske pošte, geslo pa si izbere sam ob registraciji. Geslo je tajno in znano le uporabniku, le ta pa ga je dolžan čuvati in mu ga ni dovoljeno posredovati drugim osebam. Poleg uporabniškega imena in gesla je ob registraciji potrebno navesti tudi pravilne in resnične kontaktne podatke: ime in priimek, naslov ter telefonsko številko.

Postopek nakupa

Nakup v spletni trgovini mimiporcelan.si poteka na sledeč način:

Izdelki v spletni trgovini so razvrščeni po kategorijah. Če uporabnik ne ve, kje naj bi se izdelek nahajal, ga lahko poišče z iskalnikom, kjer v polje »išči« vpiše ključno besedo. Vsi izdelki imajo kar seda obširen in podroben opis, običajno pa tudi povezavo do spletne strani proizvajalca.

Izdelek, ki ga uporabnik želi kupiti, mora najprej dodati v košarico. V košarico je možno dodati poljubno število različnih ali enakih izdelkov.

Ko se uporabnik prepriča, da ima vse želene izdelke v košarici in želi izvršiti nakup, mora najprej oddati naročilo. Pogoj za oddajo naročila je, da je uporabnik registriran. V kolikor le-ta še ni, lahko svoje podatke za registracijo odda istočasno z oddajo naročila.

Pri oddaji naročila mora kupec navesti naslov za dostavo ter izbrati način dostave. Blago dostavljamo brezplačno (velja za naročila nad 300 EUR) poslužujemo dostave po pošti. V naslednjih primerih je naslednja cena:

  • ob nakupu do 30 EUR, je cena poštnine 3,90 EUR
  • ob nakupu od 31 do 100 EUR, je cena poštnine 5,90 EUR
  • ob nakupu od 101 do 300 EUR, je poštnina 7,90 EUR.

Če imate kakršnekoli zahteve, želje ali vprašanja, nam to prosim zabeležite pod opombo.

Če gre za nakup, kjer je kupec podjetje, potem prosim navedite tudi točne podatke o podjetju. Ti so nujno potrebni, da Vam lahko izstavimo račun v skladu z zakonodajo.

Izbrati morate tudi način plačila. Sprejemamo sledeče načine plačevanja:
– bančno nakazilo po ponudbi
– gotovinsko plačilo ob prevzemu

Ko vse te podatke izpolnite in jih potrdite, se Vam na ekranu izpiše povzetek celotnega naročila. Na njem je zabeležen način dostave, način plačila, naslov za dostavo in naslov za izdajo računa. Spodaj je še seznam vseh izbranih izdelkov ter znesek za plačilo. Če ste napisali kakšno opombo, je tudi ta zabeležena pod seznamom izdelkov. Če je naročilo manjše od 50 EUR zaračunavamo še stroške administracije in pakiranja v višini 3,00 EUR. Naročilo dokončno oddate tako, da se strinjate s (temi) prodajnimi pogoji in ga še enkrat potrdite.

Na svoj elektronski naslov boste takoj prejeli obvestilo o sprejetem naročilu, skupaj z vsemi podatki, ki ste jih navedli, ko ste naročilo oddali. Na tem naročilu bo tudi naveden status naročila. Status naročila je lahko:

“V čakalni vrsti”
To pomeni, da smo vaše naročilo sprejeli in zabeležili v bazo naročil.

“Čakamo na plačilo”
Ponudnik je naročilo grobo pregledal in Vas pozval za potrditev naročila oz. za plačilo po ponudbi. Hkrati z obvestilom o spremembi statusa naročila Vam je poslan tudi izpolnjen plačilni nalog, katerega lahko poravnate preko e-bančništva ali pa plačilo izvedete na katerikoli banki ali pošti. Veljavnost ponudbe oz. rok za plačilo (potrditev) naročila je 3 dni od dneva oddaje naročila!

“V obdelavi”
Ponudnik v tej fazi naročilo še enkrat podrobno pregleda in preveri dobavljivost naročenih izdelkov. Pri tem postopku lahko ponudnik naročene izdelke potrdi ali zavrne. Naročilo se zavrne, če ni oddano skladno s pravili nakupa ali pa je izdelek nedobavljiv pod napisanimi pogoji. To pravico si pridružujemo na osnovi dejstva, da smo pogodbeni prodajalec in da vedno ne uspemo pravočasno uskladiti podatkov s poslovnimi partnerji. V primeru da izdelek ni dobavljiv pod napisanimi pogoji, se stranki (naročniku) vrne vplačana kupnina v celoti. Za preverjanje verodostojnosti podatkov in točnosti dobave lahko ponudnik ali njegov pogodbeni partner pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

“Poslano”
Ponudnik po elektronski pošti obvesti kupca o predvidenem roku oz. času dostave. Manjše pošiljke so običajno dostavljene po pošti (POŠTA Slovenije d.o.o.), večje pa s kamionom preko pogodbenih prevozov. Pri dostavi večjih pošiljk praviloma uro pred dostavo pogodbeni prevoznik kontaktira s stranko na telefonsko številko, ki je navedena na naročilu.

“Zaključeno”
Naročilo je zaključeno, ko kupec prejme blago in ima do ponudnika poravnane vse obveznosti.

“Reklamacija”
Naročilo ima status reklamacija, kadar pride do zapletov pri dobavi, dostavi ali obdelavi podatkov.
V tem primeru lahko mimiporcelan.si ali pogodbeniki kontaktirajo s kupcem preko e-pošte ali kontaktne telefonske številke navedene ob oddaji naročila.

“Preklicano”
Naročilo je preklicano, če kupec v dogovorjenem roku ne izpolni obveznosti iz naročila do ponudnika ali če odstopi od naročila.

Cena izdelka po oddaji naročila je fiksna, pravico do spremembe cene si pridružujemo le v primeru, ko se ugotovi, da se je cena izdelka oz vsota cen posameznih izdelkov v redni prodaji pred oddajo naročila spremenila za več kot 50 eur. To pravico si pridržujemo na osnovi dejstva, da smo pogodbeni prodajalec in da vedno ne uspemo pravočasno uskladiti podatkov s poslovnimi partnerji.

Vedno, ko se status naročila  spremeni, prejmete obvestilo na svoj elektronski naslov.
Status naročila lahko spremljate tudi v arhivu naročil v svojem uporabniškem računu spletne trgovine mimiporcelan.si

Ko je naročilo zaključeno, takrat trgovec po pošti pošlje kupcu originalni račun, skupaj z garancijskimi listi in navodili, v kolikor le-ti niso bili dostavljeni ob prevzemu blaga.

 

Čas dostave:

  • v primeru, da je blago na zalogi, je čaš dobave do 3 delovne dni
  • v primeru, da ni na zalogi ,javimo točen podatek dostave v 3 delovnih dneh

Obveze kupca
Kupec se obvezuje, da:

• bo skrbel za zaščito svojega uporabniškega imena in gesla,
• bo prevzel naročeno blago,
• bo ob prevzemu preveril verodostojnost blaga,
• bo plačal blago na izbrani način,
• ne bo nakupoval v imenu tretje osebe in
• ne bo zlorabljal pravice do vračila blaga.
Obveze trgovca
Trgovec se obvezuje, da bo:

• skrbel za varnost osebnih podatkov v skladu z zakonodajo,
• poskušal kar najbolje predstaviti  (z besedo in sliko) vsak izdelek v spletni ponudbi,
• jasno navedel ceno vsakega izdelka in se trudil redno ažurirati cene
• omogočil dostavo naročenih izdelkov v razumnem roku,
• omogočal kupcu komunikacijo po elektronski pošti ali preko telefona,
• predstavil kupcu možnosti vračila blaga oziroma postopek reklamacije poškodovanega blaga.
Garancija
Vsem kupljenim izdelkom z garancijo je priložen garancijski list .

Preklic naročila, vračilo blaga, odstop od nakupa
Kupec ima skladno z zakonodajo pravico, da v 30 dneh od dneva prevzema vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine, vendar pa je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi kupljenih izdelkov. Pred tem mora biti v roku 15 dni od prevzema naročila izvršen pisni preklic naročila (priporočeno s povratnico) na naslov »MIMI PORCELAN d.o.o., Grajski trg 2, 2000 MARIBOR  s pripisom za mimiporcelan.si« ali po elektronski pošti (obvezen je digitalni podpis) na naslov  . Vrnjeno blago mora biti čisto in nerabljeno ter v originalni in nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti tudi originalni račun. Naslov za vračilo blaga Vam posredujemo po prejetem preklicu naročila, odvisno od vrste blaga. Običajno je naslov za vračilo blaga naslov ponudnika. Trgovec vrne kupcu kupnino za vrnjeno blago v roku 15 dni od prejema vrnjenega blaga. Pri vračilu blaga mora kupec navesti tudi številko bančnega računa, kamor vrnemo denar.
Če trgovec oceni, da blago ni vrnjeno v enakem stanju, kot je bilo ob prodaji posredovano kupcu, si trgovec pridržuje pravico do odškodnine oziroma do ponovne – in tokrat nepreklicne – dostave takšnega blaga kupcu na njegove stroške.

Trgovec si pridržuje pravico do zavrnitve pošiljk z odkupnino.

Vračilo blaga ni možno za tisto blago, ki ni redno na zalogi, in je naročeno posebej za stranko na osnovi oddanega in vplačanega naročila. Dolžnost stranke je, da se predhodno pozanima o vseh lastnostih naročenega izdelka!
Varovanje podatkov
V spletni trgovini mimiporcelan.si se zavezujemo k trajnemu varovanju uporabnikovih osebnih podatkov. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri vpisu v spletno trgovino (registraciji), bodo uporabljeni le za lastne potrebe pri izdelavi in pošiljanju ponudb, računov, informativnega gradiva in za ostalo potrebno komunikacijo ter se v nobenem primeru ne bodo uporabili v druge namene oziroma ne bodo posredovani tretji osebi. K temu nas zavezuje zakon o zaščiti osebnih podatkov.

Za varnost svojih podatkov je odgovoren tudi uporabnik, ki mora skrbeti, da njegovih podatkov za dostop do spletne trgovine, ne pridobi tretja oseba.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na www.mimiporcelan.si . Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka

Reševanje sporov V primeru, da pride do sporov, se bo ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Pisne reklamacije in pritožbe lahko naslavljate na »MIMI PORCELAN d.o.o. za mimiporcelan.si« ali na naš elektronski naslov ali pa se na nas obrnete neposredno na tel. št. 02/25 00 616.